zaterdag 29 september 2012

De bierflesjes...

29 september


Nou het was dus gisteravond..Ja inderdaad, gisteravond. We zaten in zo'n kartonnen pak met z'n 6e of met z'n 8e?? Weet jij het nog? Nee ik weet het niet meer precies. Wat ik wel weet is toen dat pak open werd gescheurd het donker was, maar door wat lantaren licht zag  ik dat we niet alleen waren.. 

Nee inderdaad die energieblikjes waren er ook en die bier-in-blik  ook,  Puh! Nou ja ze waren met een grote groep en waarschijnlijk was het heel gezellig, maar daar hebben wij dus niks van gemerkt... Nee inderdaad want wij lagen dus op de grond vol te liggen liggen!!!  Ik denk dat ze ons in het donker gewoon niet meer gezien hebben, want op een gegeven moment vertrokken ze en lieten ons, en al die andere LEGE flesjes en blikjes achter in dat speeltuintje.

Dat vind ik wel vervelend hoor moet ik je zeggen. Ja ik ook, want die lieve kinderen willen hier weer spelen vandaag en dan liggen wij hier met z'n alle...
Gelukkig dat we net opgeruimd zijn. Kunnen die kinderen weer veilig spelen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten