woensdag 30 januari 2013

Reserve knoop, en een gast verhaal!!!!

30 januari

Ja hallo, straks niet gaan zeuren dat je broek afzakt omdat je je knoop bent verloren en je niet weet waar de reserve knoop is.....

Kijk het is heel simpel! Als je iets nieuws koopt, zoals een broek of een jas, dan zit daar bij het prijskaartje ook de Reserve knoop!
Als je die er dan gelijk even van afhaalt als je toch dat kaartje eraf knipt, kun je hem ook niet meer verliezen!

Maar nee, meneertje liet mij lekker zitten want ik zat toch vast bij zijn kontzak (gekke plaats trouwens, maar goed..)
Dan komt er een dag dat dat plastic-vast-maak-dingetje het niet meer houd.
Ik moet ook bekennen al een paar keer de wasmachine van binnen te hebben gezien en daar wordt zo'n dingetje ook niet steviger van.

Nou en nu lig ik dus op straat, en ik moet je zeggen er is hier weinig broek te knopen!



Hier onder een gast verhaal van Helma Groenen. Een afvalverhaal van een flip flop gevonden in Nepal! Tijdens haar verblijf aldaar heeft ze diverse afval gefotografeerd en weggegooit





Vooraf....

Hihi,  ren stop,  ren stop,  pak hem dan als je kan!
…..Schiet op Mankumari, de didi’s, ze zijn al bijna boven.
Hink stap, hink stap, ASHOK geef teruuugggg,
geef mijn flip- flop terug….. NEEEEEEE…… niet gooien….
Chips, dit is zo flauw van jou!


En toe…..

Ppphhhhffff en tomaten rood….. ik ben kapot en jij?
Ben blij als die back- pack en schoenen uit kunnen en mijn slippers aan.
Nog een vette klim van ’n uurtje of…

Krijg nou wat, Nel is hier ook !?
Kijk daar, zie je wel, haar rode favoriete slipper, die ene leukerd van de Action!

Geintje….

Linkse flip- flop, ik stop je  in mijn tas, je komt vast nog wel van pas!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten