zaterdag 20 april 2013

Overblijf briefje

20 april

U ziet de notitie die op mij geschreven is. Er moest weer eens overgebleven worden en de knipkaart was op......
Ik werd keurig in haar tasje gedaan, en ze moest mij aan de juf geven als ze in de klas was.
Ik lag dus naast haar bekertje met drinken en haar broodtrommeltje. Al hobbelend in haar tas begreep ik dat we onderweg waren naar school.
Ineens werd het licht en een handje pakte mij uit de tas. Ik hoor haar nog zeggen. "Ik moet deze aan de juf geven, want ik ga weer overblijven."
kinderogen keken naar mij,en ik voelde verschillende kinderhandjes...
En daar klonk de bel! Ik werd los gelaten en dwarrelde naar beneden. Daar lag ik op het plein. 
De wind nam mij mee, en in een hoekje bleef ik liggen.
Ik heb haar tussen de middag niet langs zien lopen dus ze is vast wel over gebleven.......



1 opmerking: