dinsdag 7 mei 2013

De bevrijding van het weggooien...

7 mei

Vanmorgen mocht ik in het mooie Den Haag zijn.
Ook als ik niet in Gouda ben kijk ik om mij heen en raap afval op!
Op mijn weg kwam ik dit kleine symbool tegen, fotografeerde het en gooide het weg.
Echter na een paar minuten kwam ik nogmaals dit symbool tegen op straat... 

Ook deze ging op de foto en werd weggegooid...... Na weer een aantal meters gelopen te hebben ,ik was vlak bij mijn auto nu, lag daar voor de derde maal dit symbool op de grond.

Dit symbool gaf mij een gevoel van vrijheid!!! Dat ik zelf kan bepalen hoe mijn omgeving eruit ziet. Dat ik beslis dat ik zwerfafval weggooi als het op mij pad ligt. En zo symbolisch dat ik dit symbool van vrijheid drie keer heb kunnen fotograferen en heb kunnen weggooien............................. De vrijheid van het weggooien dus!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten