donderdag 15 augustus 2013

Coca cola dop.

15 augustus

Eerst zat ik op dat glazen flesje. Goed stevig vast, en ik hield de boel goed gesloten.
Toen kwam er zo'n metalen ding en die duwde in mij een kleine deuk en mijn rokje werd iets opgetild. Ik kukelde van mijn fles af en kwam op mijn rand terecht..... Ik stuiterde nog een keertje, en rolde van de rand van het tafeltje zo het terras op. Daar viel ik om.
Ik zag een grote schaduw aankomend en voelde een flinke voet mij zo het terras afschoppen. Even zweefde ik door de lucht voor ik tussen de straatstenen belande.
Ik lig hier al een tijdje dat ziet u aan de beschadigingen op mij. Ik heb al heel wat voeten met vele soorten schoenen langs zien komen en op mij gedrukt gekregen.
Tot vandaag dan.... Daar was ineens een hand die mij oppakte en ik zag daarna een broekzak van binnen. Wat er met mij gaat gebeuren weet ik niet, maar ik hoef nu gelukkig even geen voeten meer te zien!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten