donderdag 9 mei 2013

Verkeerd..... en een extra verhaal!!

9 mei

Bij de tijd met uw betalingsverkeer...

Ja, u leest het goed.
Maar betalingsverkeer is toch wat anders dan, "opstraatliggenenovermeheenrijdverkeer"

Ik hoor in de PC niet op de PP (parkeerplaats)
Ik ben er voor uw elektronisch bankieren, dus niet voor het betegelen van uw straat!

Het moge dus duidelijk zijn dat ik hier dus op een totaal verkeerde plek lig!!



Het onderstaande verhaal kreeg ik via FaceBook toe gestuurd en wilde ik toch zeker even plaatsen hier.



De partner van deze waterkip is wat overijverig geweest, hij heeft plastic aangedragen. Ter isolatie, tochtstrip, kunstglas? Wie zal het zeggen.... Duidelijk hoort het niet in de sloot thuis, al helemaal niet in een nestje waar straks weer piepkleine kippies rondscharrelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten