zondag 20 oktober 2013

King en de column van Dolf Janssen.

20 oktober

"Zeg nou ben ik eindelijk de koning van de straat en dan haal jij me er vandaan..."
"Dat is ook wat!
 Als verpakking gevuld met 5 rollen sta je weken te wachten in de winkel tot iemand je koopt. 
"Dat is geen pretje kan ik je zeggen. Sta je daar in zo'n vak een hele tijd de achterste te zijn..... Om langzaamaan de rij voor je te zien slinken, en dan komt er zo'n vakkenvuller weer een aantal pakkies voor je plaatsen."
"Gister was ik dan eindelijk aan de beurt. 
"Hoefde mijn status van koning niet meer te delen. Voelde me zelfs de koning-te-rijk toen ik hier op de straat belande!"
"Die lol duurde dus maar kort, want jij moet mij zo nodig bij het oud papier gooien......"

"Ach ja, sorry zo ben ik nou eenmaal. Ook al voelde jij je de koning van de straat. Ik ben de koningin van het weggooien in de afvalbak!"



Deze column schreef Dolf Jansen deze week voor Vroegevogels Zeker het lezen waard!!!!!

http://vroegevogels.vara.nl/Columnist-van-de-Week.250.0.html?tx_ttnews%5Btt_news%5D=366490&cHash=35a5d368549e7766e0256f4d68d8ab49

Geen opmerkingen:

Een reactie posten