woensdag 15 januari 2014

Oude begraafplaats

15 januari

Vanmorgen mocht ik met Selma Damsma mee naar de oude begraafplaats hier in Gouda.
Een bijzonder, maar vooral heel apart stukje historie direct naast een immense fabriek.....
Een Monument met veel verhalen. 
Ik zou mezelf niet zijn als ik ook op deze plek niet rond zou kijken of er afval ligt. Het zou natuurlijk een prachtig verhaal maken.
Nou wordt de begraafplaats zeer goed onderhouden, maar toch vond ik nog deze twee klein zwervers.
Ik heb ze opgepakt en in de afvalbak gedaan die aan het begin van het laantje stond.
De foto's vertellen verder het verhaal wel.....................

Selma maak iedere dag, 365 dagen lang, een foto op deze begraafplaats en zet deze dan op twitter.
kijk gerust eens wat ze allemaal al voor mooie beelden heeft gemaakt
https://twitter.com/OudeBegrplGouda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten