zondag 29 september 2013

Dat verdient een bloemetje....

 29 september

Ik vond vandaag een bloemetje onderweg.Toen ik hem fotografeerde dacht ik........ Deze draag ik op aan Anne van Dalen http://www.annelooptlangzaamhard.nl/
Anne kwam vanmiddag de stadsgrens van Gouda over, en daar was onze eerste persoonlijke ontmoeting. 


Deze dame die van plaats naar plaats langzaam hard loopt was vanmorgen vertrokken vanaf Moerkapelle en kwam via Waddinxveen onze stad binnen. In haar hand uiteraard een plastic tasje vol met zwerfafval wat direct mijn fietstas in ging. Een nieuw tasje werd ter hand genomen en daar gingen we samen Gouda binnen. Ik zal eerlijk zijn IK ging op de fiets verder. Natuurlijk stopte ik ook af en toe om wat op te rapen langs de berm....

Ik Gouda aan gekomen werden we toeterd begroet door Brigitte Paulissen van Troep Trimmen. http://www.youtube.com/watch?v=SUCMFbdrH3s
Zij wilde Anne graag ontmoeten en greep de kans aan om even lang te komen.
We hebben bij thuiskomst (mijn huis dus) eerst even de opbrengst van vandaag gewogen. Dat was een totaal van 2,6 kilo.


Bij een kop thee hebben we met z'n drieën geboompt  over zwerfafval. Wat ons drijft?? Wat we willen bereiken en wat............ ach ja wat allemaal??
Het was inspirerend, motiverend en vol van energie.



Anne gaat morgen genieten van een welverdiende massage bij Christien Grotetraast http://www.christiengrotentraast.nl/ 
'S middags gaan we met een groep Gouwenaren de binnenstad opschonen..... 

Anne een vrouw vol energie zit nu bij te komen op mijn bank, en daar ben ik trost op!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten