vrijdag 20 september 2013

Het is keep it clean day!!!

20 september

Omdat het vandaag "Keep it clean day" is, een iets uitgebreider Afvalverhaal.
Vandaag precies een jaar geleden raapte ik bewust mij eerste zwerfafval op. 
Keep it clean day 2012 heeft mijn ogen geopend en mij nog bewuster gemaakt van mijn omgeving

Nou ja eigenlijk had Peter Smith van Klean http://www.kleanworldwide.nl/wie/  dat al eerder gedaan,maar vorig jaar gingen bij mij echt de ogen open, en een paar dagen later besloot ik om met dit Blog te beginnen. A.s zondag schrijf ik verhaal nummer 365! En daarna hoop ik er nog velen te schrijven. Hoop ik dat andere mij foto's opsturen van het afval dat zij gevonden hebben en waar Ć­k een verhaal bij mag schrijven. En ik hoop dat er veel mensen zelf afvalverhalen gaan schrijven en die mij toe sturen.
Dus bekijk de wereld om je heen, pak zwerfafval op en gooi het weg. O ja wel even een foto maken hoor!



In de speeltuin 
Rode vlekjes op het grijs en tussen groen
Rode vlekjes
Plastic zakjes
Ik zal ze even in de afvalbak doen  


Foto gemaakt door Miranda van Elswijk

Iedere ochtend staat hij aan haar koffiebarretje
Mooie lach en prachtige ogen
Cappuccino hazelnoot met extra schuim
Ze weet zijn naam sinds enkele dagen. 
Vanmorgen heeft ze hem zijn cappuccino in deze beker gegeven.
Hij keer haar aan en ze kreeg een vriendelijke lach
Daarna liep hij de deur uit...
Morgen zet ze haar telefoonnummer erop.....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten