donderdag 27 september 2012

Als het vuur gedoofd is

27 September




Leeg, helemaal leeg... Al ongeveer een weekje! Ik zat in haar zak, die leuke met dat gekke kraagje, maar goed dat doet er nu even niet toe.
Iedere keer als ze een sigaretje op stak pakte ze me en floeps daar was het vlammetje....
Tot vorige week. Ik voelde het zelf al aan komen. Ik voelde me leger en leger worden en toen ineens, het was donderdag geloof ik. Geen gas meer,niks geen vonkje, dus geen vuur. Ik hoorde haar nog zeggen, shit leeg!! Heb jij een vuurtje voor me, en plop daar lag ik op de grond.

Dat was even heel koud en hard moet ik je zeggen, maar nog voor ik medelijden met mezelf kon krijgen werd ik weer opgepakt.... Hé deze handen kende ik niet, en ze waren ook een stuk kleiner. Wat er toen gebeurde.. Ik zal je de details besparen, maar het was iets met stokjes, schroevendraaier en ik heb ook nog de onderkant van een schoen gezien...

Ach je ziet het resultaat helemaal kapot en achter gelaten lag ik op de stoep.

Tot nu net dan... ik werd op de foto gezet en toen opgepakt en in die warme grijze bak gegooid. Ondanks dat mijn vuurtje gedoofd is voel ik me warm van binnen nu!


1 opmerking: