vrijdag 16 november 2012

Sandwich doosje

16 november

"Zal ik je eens vertellen met wat voor lekkers ik gevuld was vanmorgen?"
"Nou daar komt ie hoor.... In mijn doosje zat een tonijn sandwich met sla en een beetje mayo!!!"
"Ja, ja, 3 van die schuine sneetjes lichtbruin brood, met daarop een blaadje sla, en de tonijn. Dan een klein drupje mayo op ieder laagje, mmmmm zo lekker.
Vers klaar gemaakt, en toen goed, en lucht dicht verpakt in 'MIJ'!!"

"Klaar voor de verkoop. Gereed om over de toonbank te gaan. Aantrekkelijk voor de hongerige klant!!!"

"En laat nou juist 'DIE' klant  'MIJ' gekocht hebben!"
"Gesmuld heeft ie tot de laatste kruim!"
"Ik had alleen gehoopt dat ik in het plastic afval zou belanden om nog een keer deze ervaring mee te kunnen maken."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten