zondag 10 februari 2013

Wisser en twee gast verhalen.

10 februari

Ik veeg de sneeuw zo van de ruiten,
ook de dauw en druppels regen
Ik maak de ramen streep loos helder.
Zodat je zicht hebt op de wegen

Zonder mij zie je de druppels,
op je voor en achterruit.
Want door even mij te gebruiken
Kijk je op de weg veel beter uit.

Maar nu heb je mij als wisser,
niet goed in je auto opgeborgen.
Dus nu kan ik na de volgende bui,
niet meer voor een goed uitzicht zorgen.



Wicky pakje
Piet ging met zijn moeder naar het park.
Ze gingen drinken.
Ze dronken een pakje Wicky.
Doen het pakje leeg was gingen Piet en zijn moeder weer verder.
Maar Piet liet per ongeluk zijn pakje met Wicky vallen.
Maar hij merkte het niet.
Maar een paar maanden later kwam groep 6 eraan.
En zij vonden het wickypakje.

Van Jochem


Hallo,
Ik ben een handschoen.
Ik wil graag op iemands hand en dat gebeurde luister maar,
Het was een koude winterdag en ik zat op iemands hand.
Maar toen we langs de sloot fietste viel ik van de hand af.
Ik viel boem!!!!! In het gras en dat was niet leuk.
Van Jesse


Geen opmerkingen:

Een reactie posten