zaterdag 20 juli 2013

Een heel vies klusje.... en een gastverhaal

20 juli

We gingen boodschappen doen en zagen onderweg deze tas al liggen.
Ik zei nog.... iemand is zijn boodschappen verloren, dat is zonde...

Op de terug weg lag het er nog dus opruimer die ik ben (en natuurlijk ook heel nieuwsgierig) zette de auto aan de kant en hield mijn telefoon al in de aanslag.....

Ja ik weet het, al het afval dat ik fotografeer ruim ik ook op, dus ging deze tas met rotte bananen, boterhammen, broccoli en nog veel meer, achter in de kofferbak en thuis direct de kliko in........

Ik wil werkelijk waar niet weten waar deze tas zo ineens vandaan is gekomen, want gister lag hij er echt nog niet.



Vandaag ook een gast verhaal en wel van mijn eigen man (ja hij heeft het fotomakenenweggooivirus te pakken)



Zomaar een plug op straat. Daar hoort tie niet. Doorgaans doet hij zijn werk onopgemerkt. Hij zorgt ervoor dat je lamp blijft hangen aan het plafond en je schilderij aan de muur.
Eigenlijk wel een vernuftig stukje techniek.
Dat zie je er niet zo aan af hè?
Ze zijn er in allerlei maten en kleuren. Om te gebruiken in allerlei verschillende materialen. 
En hij bestaat ook pas 102 jaar. 
Hoe hingen ze dan voor die tijd hun schilderijen op? Met lijm?
En als ze dan klaar waren met die lijm, gooiden ze dat dan ook op straat?

Geschreven door Rolph Klijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten