maandag 8 juli 2013

Schone straat... en een gastverhaal!!

8 juli

En dan nu het laatste nieuws:

Heden middag zijn er in Gouda op de Vredebest weer kabouters gesignaleerd.
Deze kabouters hebben rond het Bruispunt veel zwerfafval opgeraapt met hun afvalknijpers en al dit afval verzameld in plastic tasjes.....
Vele voorbijgangers sloegen de werkzaamheden van deze kabouters gaande,
terwijl de kabouters de straat steeds schoner en mooier maakte.
De Vredebest, zo rond de Bruisplaats, ziet er weer bruisend, en netjes uit.
Houd u deze plek goed in de gaten, want volgens betrouwbare bronnen zouden die kabouters daar bij die Bruisplaats een soort bijeenkomst plek hebben en worden daar ook de afvalknijpers uitgedeeld.
Mochten we meer nieuws hebben dan houden we u op de hoogte!

( hoe dat werkt met die Goudse kabouters kunt u lezen op www.goudabruist.nl in de groep Goudse Kabouters)



Vandaag ook een gast verhaal van Ron Paul uit Deventer. Zelfs op kantoor zwerft afval rond....



zwervend door een leeg kantoor

ontmoet ik jouw glimlach van oor tot oor

wat je bent, had ik niet meteen door

wist alleen dat jij hier niet hoor

grote blauwe kijkers staarden mij aan

zo van, zeg doe je hier nog wat aan?

Ik greep direct die zwarte scheve neus

en smeet um weg, je liet me geen keus

Geen opmerkingen:

Een reactie posten