maandag 5 november 2012

Cola met ijs?

5 november

"Doet u mij maar een friet, zo'n kingsize burger met kaas graag, en een grote cola ijs... Nee doe maar een cola light zonder ijs, of wacht doe maar een sinas met ijs. Ja, dat was het en ik neem het mee."

U ziet het ik werd dus een sinas ijs, nou ja eerlijk gezegd werd het toch weer een cola ijs nadat het eerst een Sprite zonder ijs was geworden.

Hij kon duidelijk niet kiezen, dus toen dat meisje bij de balie de friet en burger klaar had gelegd begon hij te twijfelen.

"Kun je van die sinas met ijs nog een Sprite zonder ijs maken?" Ja hoor zei het meisje en ze pakte mij dus en hield me al onder dat apparaat. Ze wilde net de hendel omhalen toen hij riep; "Wacht maak er toch maar een cola met ijs van"
Ze pakte de andere hendel. Haalde hem om en de cola liep in mij. Een flinke schep ijsblokjes.... brrrrrrr.... deksel erop en rietje erin. Hij pakte mij, en de zak met burger en friet aan, en liep naar buiten.

Al lopend naast zijn fiets at hij zijn kingsize burger en de friet op. De zak met al hun afval gooide hij in de afvalbak!!! Ja, zij wel. Daarna dronk hij mij leeg en toen hij zijn fiets neerzette bij zijn huis gooide hij mij op de grond en ging naar binnen...................


Geen opmerkingen:

Een reactie posten