maandag 19 november 2012

Koude koffie?

19 november

Ik begrijp het niet hoor. Wie drinkt er überhaupt KOUDE koffie??

Maar goed ik ben dus een beker van die kant-en-klare-koffie-uit-het-koelvak.
Zo eentje die je even snel meepakt tijdens het boodschappen doen, om onderweg op te drinken. Wat ik niet snap, want een beetje supermarkt heeft gewoon WARME koffie staan gratis en voor niks voor de klant!!

Maar goed als je dan zo nodig zo'n plons kouwe cafeïne tot je wil nemen prima. 
Dat je die vervolgens in je eentje opdrinkt tussen het inladen van de boodschappen en het karretje terug brengen oké. Ik kan me voorstellen dat een bak warme koffie naast de verwarming vandaag een stuk aangenamer is, maar dat moet je zelf weten.
Maar stop mij dan niet als een weet-ik-veel-wat daar in dat rek van de karretjes overkapping.......
Het is echt mijn schuld niet dat die koffie al koud was hoor!! Dat wist je van te voren.    

Geen opmerkingen:

Een reactie posten