donderdag 8 november 2012

Feestje!

8 november


Wat een feest!! Wat een feest!!
Iemand was jarig, of een jubileum of zo?? 
Ik weet het het niet, maar feest werd er gevierd.
Mensen liepen steeds langs mij heen. Ik hing met plakband, samen met nog een paar ballonnen, aan de voordeur.
iedereen even vrolijk en zingend. Ja, er werd veel gezongen dat was erg gezellig.
Mooie kleding, veel cadeautjes en slingers aan het plafond.
Lekkere hapjes, taart, limonade en nog veel meer.
De hele dag ging het maar door, en ik mocht dat allemaal meemaken.
Maar ja zo'n dag loopt op z'n einde, en dan gaat de lucht er een beetje uit. Althans bij mij dan. De rek is eruit, en langzaamaan begin je dan leeg te lopen. Één van ons was al geknald, en het plakband begon zijn grip te verliezen. De wind nam ons mee...........

Het was een mooie dag!



  kijk ook eens op deze site  http://www.nederlandschoon.nl/publiek/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten