zaterdag 9 februari 2013

Bonuskaart en twee gast verhalen

9 februari

Geen punten meer sparen
Geen korting meer bij Appie Heijn
Dit kleine stukje plastic,
Is nu afval aan het zijn!






Het guldenbriefje
Een oud guldenbriefje,
Van madeliefje.
En daar komt een diefje.
Die pakte het briefje en gooit het in het water.
En wij vonden hem later.
En hek  van 129 gulden.
Daarvan krijg je schulden.
O maar dat  madeliefje , ze schrok zo van  het diefje.
En daar ging het briefje.

Van: Sami en Guido 




De bierfles.
Hallo ik heet bierfles.
Ik ben gekocht bij de lidll.
Ik stond helemaal alleen in een krat.
Toen kocht iemand mij.
Toen ik buiten was hoorde ik bij een paadje ‘’slurp slorp slik’ ‘
Ik voelde een mond aan mijn tuit.
En toen werd zoals je ziet, mijn etiket eraf gehaald.
Mijn dop werd in de bosjes gegooid.
En toen volgde ik mijn dop en etiket.
Ik wist niet waar ze waren.
Ik raakte verdwaald op de zoektocht naar mijn dop en etiket.
Hier lig ik dan leeg en verwaarloost.
Zal ik nog gaan zoeken naar mijn etiket en dop?
Ik weet het niet.
Nou nog veel geluk.
Gemaakt door Berit van Eijl.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten