maandag 4 februari 2013

Ik ben een??

4 februari

Ik ben een ehhh? Ik ben een uhhh??  Ik ben een.....?????
Werkelijk ik heb geen idee wat ik ben?
Een dop of een wieltje misschien?
Er zit een gat in het midden van mij, en ik ben rond!!

Ik heb vast gezeten met iets van ijzer, want ik heb ook wat roest op mij zitten.

Ja ik weet het is niet een heel duidelijk verhaal aan het worden zo, maar ja ik weet echt niet wat ik ben.

Wat ik wel weet is dat ik van plastic ben, en dat ik zeker weten niet hier midden op het grasveld hoor te liggen... Nee als ik dan niet meer nodig ben, dan hoor ik gewoon in zo'n oranje plastic zak!



Bekijk deze link eens en zie wat er gebeurt met zwerfafval en wat we zelf kunnen doen. http://youtu.be/eEw9BCa1l4o Een geweldig verhaal van Klean!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten