maandag 11 februari 2013

Folder en drie gast verhalen!!

11 februari 


Onsportief hoor om me zo ik de sneeuw achter te laten!
Als je dan geen interesse hebt in Bengala Gym (vraag me niet wat het is want dat weet ik zelf ook niet) gooi me dan gewoon even in het oud papier





 Ik werd gemaakt.
Het voelde zo fijn.
Geen tikkeltje pijn.
Klaar om naar de supermarkt te gaan.
En toen ging ik daar staan.
klaar om naar een lief mondje te gaan.
Maar nee, ik bleef daar staan.
Wat later ben ik toch meegegaan.
En toen ik was opgegeten.
Werd ik  in de modder gesmeten.
Maar vandaag werd ik blij.
En ik werd in de prul gegooid.
Om weer verkocht te worden.

Lucas en Jeroen




mmmmm
Wat zal dat daar dan doen
Op de grond daar zo alleen en
Zo  treurig en  eenzaam die winegums
he !!!!!! wat hij leeft
dan zegt hij opeens:
 jammer dat ik hier nog zit.
Ik kon ook recycled worden
Als dat gebeurt zal ik hier niet zitten
en zal ik een mooi nieuw leven gehad hebben
    Mariss


Dit verhaal is een beetje een eng verhaal
Ik ben een poppen handje, ja ik snap best dat je nu niet verder wil lezen want het wordt echt spannend.
Ik zat aan de pop vast van Emjay, en toen zij een keer met haar moeder ging fietsen, liet ze de pop vallen…
De pop werd gevonden door een paar jongens en die trokken  mij dus zo van die pop af.
Ik zei toch dat het een eng verhaaltjes was…. Ik zie heus wel dat je een beetje bang zit te kijken…
Nou gelukkig werd ik wel gevonden, want een grote groep kinderen was afval aan het opruimen hier in het parkje. Ze hebben mij in hun plasticzak gedaan.
Is dit enge verhaaltje toch nog een beetje goed afgelopen!
Groetjes Nikki 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten