vrijdag 22 maart 2013

Een halfjaar afval verhalen!!

22 maart

"Hé hallo, ja jij daar op die fiets...
Jij bent toch die ene die zwerfafval op de foto zet en daarna weggooit?"

"Ja dat ben ik waarom vraag je dat?"

"Nou ik lig hier nu in dit plasje water en ik moet je zeggen het is mijn plek niet...
Nee dat gebungel aan die fiets was ook niet alles, maar dit is toch wel erg koud en nat.
en nou dacht ik als jij mij nou eens op de foto zet en weggooit dan vind ik jou simply the best!! Want dat staat op mij.

"Nou dank je wel hoor dat je mij "simply de best" vind, maar ik doe dit gewoon omdat ik het, en leuk vind, en nodig vind om zwerfafval op te rapen en weg te gooien.
Weet je wat, als ik jou dan op de foto heb gezet en weggegooid dan zal ik een leuk verhaaltje over jou schrijven."



Geen opmerkingen:

Een reactie posten