maandag 25 maart 2013

Pincet en een gast verhaal

25 maart

Een heel klein ieniemini pincet ligt hier dus zomaar op straat.
Maar waarom?
Had de tegel soms een hout splinter, of was er ongewild haar groei op het asvalt? 
Of is dit de afvalknijper van een echte kabouter geweest???
Ik heb nog even om me heen gekeken, maar nergens haren, splinters of een paddenstoel te zien.
Toen de pincet maar opgepakt en hem in de afval zak gedaan.





De spuit met het verbandje

Ik lag in het ziekenhuis. Tot ik werd meegenomen door een mevrouw. En met mijn hele familie in een doos gestopt werd. Ik werd meegenomen naar een school in Gouda. Op een gegeven moment hadden ze me uit een doos gehaald. Ze trokken me uit elkaar en stopte snoepjes in mij. Maar dat hoort niet! Ze horen medicijnen in mij te stoppen. Toen werd ik aan een jongetje gegeven. Hij zei: ‘Mmm… lekker.’ Maar dat hoort niet! De meesten die mij zien roepen: ‘Nee! Nee!’ En daarna hoor ik gehuil. Ik werd weer opengetrokken. En de snoepjes werden uit mij gehaald. EN TOEN… EN TOEN… Werd ik weggegooid! In het gras met een verbandje om mijn nek. Maar dat hoort niet!


geschreven door Clarissa en Joanne 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten