vrijdag 15 maart 2013

Spaak versiering en twee gast verhalen!

15 maart

Balletje, blauw en plastic. Leuk voor aan een spaak
Fiets versiering, met een vrolijke noot.
Maar nu niet meer.
Nu is het gras versiering treurig en alleen.
Niet meer dat tikkende geluid als de wielen draaien
Blauw plastic balletje voor om een spaak...
Ligt nu in de afvalbak!!




Ja hoor, hier ben ik achtergelaten,
helemaal alleen in de boom.
Ik hoor in de container thuis,
dat is mijn echte home.
Vroeger werd ik veel gebruikt,
maar nu ben ik bijna op.
Er is geen kleur meer uit halen,
hier staat mijn leven op stop.

Schmink
Waarvoor gebruikt?
In de boom
Misschien voor een clown
Raadsel

geschreven door Charlotte en Frederique



Fernandes
Super lekker
Maar helaas leeg
Gevonden op de straat
PLAT

Door: Evander en ROBBIN



Geen opmerkingen:

Een reactie posten