zaterdag 8 december 2012

Gastank

8 december

Dus u wilt weten hoe ik hier kom, en waar ik vandaan kom??
Oké prima. Ga er maar eens goed voor zitten want dit is mijn verhaal;
U had vast al gezien dat ik een gastank ben... Zo ééntje die je meestal op de camping brander hebt zitten of dat oer-gezellige-camping-gas-lampje..
Ja, ik zie u instemmend knikken u heeft mij herkend!

Nou ik heb dus onder zo'n brander gezeten. Afgelopen zomer waren ze lekker op vakantie in dat warme Frankrijk, en iedere ochtend warmde ik het water voor de koffie op. 's Avonds werd er op mij een primitieve maar voedzame maaltijd gemaakt...
Maar ach, aan zo'n vakantie komt een einde. Er werd die laatste ochtend nog één bakkie water op mij gewarmd, maar toen was het echt op. 
Goed u kent dat, dan wordt er gezegd dat ze hem thuis wel weggooien en zo, en ga je tussen de camping spullen. En inderdaad voor je het weet lig je weer in de schuur!
Zo'n schuur waar echt alles in ligt en het hele gezin dus komt!!! Ja ook die 2 jongens van ze die dol zijn op alles wat ze nog niet ontdekt hebben. Die twee vonden mij dus... namen me mee naar buiten (pas op dat ma het niet ziet) en probeerde nog met een lucifer iets explosief's van mij maken, maar zoals ik al zei; ik was leeg! Dan ben je dus niet interessant meer en dan beland je dus hier langs de stoeprand....

Nou dat is dus mijn verhaal. Ik moet u eerlijk zeggen dat ik graag was achter gebleven in dat vakantie land in een warme vuilnisbak!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten