vrijdag 21 december 2012

Nep sneeuw?

21 december

"Ik ben een klein wit bolletje, zo'n mini pompoen van ongeveer 2 cm doorsnee."
"In deze tijd van het jaar zie je mij wel vaker opduiken. Wij fungeren dan als een soort nep sneeuw vlokjes op diverse knutselwerkjes. Deze worden gemaakt op de scholen."
"Veel juffen kopen dan zo'n zak vol van ons bolletjes. Dan komen daar de kartonnen-groene-zelf-geknipte-kerstboompjes. Wij worden dan met lijm vastgeplakt op die boompjes zodat het lijkt of het sneeuw is, of we mogen voor kerstbal spelen."
"Maar ja die lijm hè,die is niet meer wat het geweest is..... Die houd wel tot  het kerstdiner op school, maar dan gaan we toch echt mee naar huis.
"Zodra we dan door weer en wind mee naar huis meegenomen worden, dan kun je er vanuit gaan dat een aantal van ons niet blijven plakken. Onderweg vallen we dan van die boom af...
"Nou dat is dus met mij gebeurt, en omdat er dus geen echte sneeuw ligt val ik dus als nepper wel op zo hier op straat!"

Ik wil graag nog eens aandacht geven aan KLEAN. Lees a.u.b ook even dit Blog http://www.kleanworldwide.nl/?p=2458

Geen opmerkingen:

Een reactie posten