maandag 31 december 2012

Rietje

31 december 

 Rietje: "Zo was het een leuk feestjes?"
 Ik: "Wat bedoel je?"
 Rietje: "Nou ik zag  tango dansers, een zangeres en gitarist. Koffie, chocomelk en weet ik wat nog meer".....
 Ik: "Eh, ja het was gezellig, waarom vraag je dat?
 Rietje: "Nou ja ik lig hier midden op de markt tussen stadhuis en kerstboom en had niet echt het gevoel deel te nemen aan het feestje, dus vandaar mijn vraag."

 Ik: "Oké! Maar nu mijn vraag aan jou; Hoe kom jij dan hier midden op de markt?"

 Rietje: "Nou gewoon!
Appelsapje kopen voor de kleine (met rietje natuurlijk)
Kleine drinkt de sap op.
"Mama mag ik het rietje meenemen?"
Mama zegt ja.
Ik uit het flesje
De familie loopt richting huis, en "oeps" rietje laten vallen.....
Zo dus!!!!"

 Ik: "Oh"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten