zaterdag 27 oktober 2012

Binnenhof

27 oktober

"Als u hier rechts kijkt ziet u de Tweede kamer. Vandaag zullen ook daar weer belangrijke beslissingen worden genomen dat begrijpt u"...

Ja, inderdaad ik was het toegang armbandje van die ene meneer die een rondleiding "Binnenhof"  had deze week. Als je betaald hebt moet ik om je arm en dan mag je op plekken in de kamer komen waar de andere toerist niet mag komen.

Interessante rondgang moet ik u zeggen.... Nee ze vertellen je niks over hoe het straks gaat met de politiek, en wie nou waar wil bezuinigen, maar je ziet wel waar de heren en dames regeerders van ons land overleggen, samen komen, en door de gangen lopen. Allemaal erg leuk om te horen en te zien. 

Ik had wel gehoopt dat we nog een minister tegen zouden komen. Had ik hem of haar gelijk even gevraagd  hoe ze aan kijken tegen zwerf afval, want dat is wat ik nu ben. Al lig ik voor de Tweede kamer op de straat ik had liever in een afvalbak gelegen!

2 opmerkingen:

  1. Waar had ik dat bandje ook alweer gezien :)
    Leuk je daar tegen te komen !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat vind je toch ontzettend interessante dingen Esther (en dan ook nog van die leuke verhalen erbij! )

    BeantwoordenVerwijderen