dinsdag 30 oktober 2012

Joepie!!

30 Oktober

"Joepie ik ben toch zo blij dat je me nu eindelijk hebt mee genomen, maar waarom liet je me nu steeds staan?"

"Nou ja, ik dacht je staat daar bij die ondergrondse vuilcontainer, iemand zal je er wel in gooien vandaag of morgen, maar aangezien je er nu al een week staat heb ik je nu toch maar meegenomen."

"Oké, maar wat ga je dan nu met mij doen? Ga je me nu in jouw grijze bak gooien?"

"Nee joh, dat vind ik zonde. Je moet eerst maar eens even drogen en daarna kijk ik wel even wat voor functie je gaat krijgen, maar ik denk dat ik het wel weet.... "

"Oh ja, wat dan, wat dan?"

"Ik denk dat ik je ga gebruiken voor een sinterklaas surprise. Hoe precies weet ik nog niet, maar dat zal vast goed komen."

"Joepie de poepie! Ik word een sinterklaas surprise!!!!"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten