woensdag 10 oktober 2012

Roombroodjes

10 oktober

Nou ik ben dus de verpakking van  2 roombroodjes. Je weet wel zo'n wit broodje met van dat lekkere gele banketbakkersroom er in en een beetje poedersuiker er overheen.

Ik was in de aanbieding, vandaar dat ze mij kochten.Normaal gesproken nemen ze altijd de frikadellen broodjes, maar ik was nu goedkoper, en zeg nou zelf ik ben toch veel lekkerder!! 

Met z'n tweetjes rekende ze me af bij de kassa. Buiten de winkel werd ik opengemaakt en één broodje werd er uitgehaald en door gegeven aan haar.
Hij nam het andere broodje en gebruikte mij als een soort opvang bakje voor onder zijn kin......??? Er viel af en toe wat kruimels, of wat room in mij.
Toen zijn broodje opwas likte hij met zijn vinger de laatste sporen room en kruimels uit me en gooide me op straat. Het waaide een beetje en langzaam aan begon ik richting het water te waaien. Gelukkig ben ik daar niet in terecht gekomen, en ook niet in die grote bruine hoop die een stukje verderop lag te dampen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten