maandag 1 oktober 2012

Verstopt ??

1 oktober
Wie niet weg is is gezien... Ik kom!!


Ik had eerst nog zo'n lekker koekje in mijn buik, maar dat meisje heeft het opgegeten... Ze was verstoppertje aan het spelen met haar vriendjes en toen ze mijn inhoud op had stopte ze mij onder de blaadjes... Ik dacht dat ik mee mocht doen, maar niemand die mij kwam zoeken.
Eerst liepen al die kinderen nog druk om me heen, maar toen ik een moeder hoorde roepen "We Gaan Eten! Kom je binnen". waren ze ineens allemaal vertrokken....

Lig hier nu dus al een aantal dagen, en ze zijn me nog steeds niet komen zoeken. Denk dat ze me vergeten zijn..... 
Nou en toen kwam die mevrouw en die vond me dus wel (ze zei alleen niet Buut) en toen stopte ze me in een afvalbak.

Nu ben ik dus weer verstopt!!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten